Saturday, October 24, 2009

KONSEP PERNIAGAAN


ASSALAMULAIKUM ...Buat penghujung website ini EMS telah berwajah Baru dengan menjalankan perniagaan berkonsep islam bertujuan menjalan program-program fesyen busana muslimah bagi memenuhi hasrat murni seperti berikut

*Memenuhi tuntutan dan tanggungjawab sebagai muslimah
*Mencerminkan keindahan Bahawa Islam melalui cara pemakaian islamic
*Mengetengahkan idea dan Kriativiti Busana Muslimah
*Memperkenalkan Fesyen Muslimah ke peringkat Global.

Pengenalan

Dalam membagunkan konteks masyarakat islam mengajak kaum Muslimah supaya bersederhana dalam pemakaian.Execellent Management Services berkerjasama dengan ushawanita maka tercipta satu idea khas Pembentukan keperibadian Muslimah dalam Pemakaian.Islam mengkotogerikan penampilan yang tidak sopan dianggap sebagai mengabaikan penampilan.

Program ini mensasarkan kepada semua kaum wanita samaada berkerjaya atau tidak.Dalam Memenuhi tanggungjawab sebagai Muslim dan agensi-agensi yang Bakal Terlibat.ini bersesuai dengan dengan hasrat pihak kerajaan dalam perancangan 2010 yang mahu melahirkan seberapa ramai individu boleh membantu membagunkan ekonomi negara dan membantu menjana pendapatan negara yang dilanda kegawatan Ekonomi.

FAEDAH

Faedah-faedah yang akan diperolehi adalah seperti

* Wanita Muslimah yang cerdas akan sentiasa menyelaraskan diri dalam penampilan yang bersyariat.
*Memperkenalkan Rangkaian eksulusif Busana Muslimah untuk membantu wanita Muslim Tampil berpakaian Cantik dan Gaya dengan Koleksi busana Terkini.
*Kelihatan Sopan Dan Menutup Aurat dan memberi Pelbagai Pilihan Kepada Wanita
*Wanita Dapat Berinterasi dengan Diri sendiri dan orang Ramai tanpa gangguan Dalam membentuk Kerjayaan dalam Pemakaian

KESIMPULAN
Program Busana Muslim Ini Amat Berkesan bagi mencapai visi dan objectif pihak kerajaan Malahirkan ramai muslimah yang lebih progresif dan berdaya maju, berdaya tahan dan berdaya saing yang akhirnya menjurus kearah perwujudan dan pembentukan keperibadian masyarakat islam yang jitu serta unggul.

Model Muslimah adalah idea dan ilham yang dicipta khas untuk pembagunan wanita muslim modul memberi pendekatan fesyen muslim didalam diri seseorang model.

No comments: